بنیتز: از عملکرد استثنایی بازیکنانم بسیار راضی هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: از عملکرد استثنایی بازیکنانم بسیار راضی هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: از عملکرد استثنایی بازیکنانم بسیار راضی هستم

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی اسپانیایی گفت:

- احساس شما بعد از این بازی چیست؟

من متقاعد شده بودم که تیم امشب خوب بازی خواهد کرد؛ این چیزی بود که در طول چند روز اخیر روی آن کار کرده بودیم. من از کار استثنایی بازیکنانم راضی هستم. ما موقعیت گلزنی بیشتری داشتیم و و کاملاً بازی تحت کنترل بود؛ و با در نظر گرفتن غایبانی که داشتیم، بیشتر از پی اس جی فشار آوردیم. من بسیار راضی هستم.

- اظهارات بلان درست از آب در نیامد...

من نگران مالکیت توپ نیستم. هنگامی که لازم باشد تیم دفاع می کند و هنگامی که از نیمه زمین خودی بیرون می آمدیم حمله می کردیم.

- آیا تا به اینجای فصل، این بهترین عملکرد رئال مادرید بود؟

ما چند بازی خوب دیگر هم داشته ایم - مثل دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو و چند بازی دیگر. این دیداری بود که در سراسر 90 دقیقه جدیت و شدت کار را حفظ کردیم.

- چه اتفاقی برای کواچیچ رخ داد؟

او در تمرینات دچار مصدومیت جزئی شد و ما تصمیم گرفتیم که ریسک نکنیم.

- آیا دلتان برای بنزما تنگ شده است که یک یا دو گل به ثمر برساند؟

هنگامی که بازیکنی مثل بنزما را از دست می دهید، همیشه متوجه غیبت او خواهید شد، اما امشب تمام بازیکنانی که به میدان رفتند به خصوص کروس و خسه، عملکرد فوق العاده ای داشتند - آنها استثنایی بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.